2011年11月9日

訪客 visitors

下午在妹妹房間睡午覺的時候我夢到我在妹妹的房間睡午覺
陽台有美麗的花朵
我想念的小孩們來看我
我很開心夢到我很開心地跟他們說話


I dreamed of taking a nap in my sister's bedroom while I was taking a nap in her bedroom. There were beautiful flowers shining in the balcony. Those kids whom I miss a lot came to see me. I feel so happy that I dreamed of talking to them happily.

沒有留言:

張貼留言