2011年2月17日

i thought of eva cassidy

我說我們到頂樓去說
木頭的地板擺著一張青蘋果綠的沙發
我拉開窗簾
陽光照進來一整個房間發亮
我低下頭發現金色毛髮的貓在腳旁吃麵包屑

男子換上古怪的服裝
說著一長串快速的我聽不懂的外來語
好像是情話
他之前環著我的肩

我想到eva cassidy這個名字然後醒來


**
i said let's go to the room
a sofa set on the wooden floor, beautiful apple green
i drew the curtain
everywhere in the room full of shinning daylight
then i lowered my head
and found a cat eating breadcrumbs beside me

he was in a weird funny costume
talking too fast to understand
it seemed to be a love confession
he had embraced my shoulder

i thought of "eva cassidy" and then woke up

1 則留言:

playboymommy 提到...

奇怪的是我不知道為什麼會想到eva cassidy
我甚至不知道他的長相他的聲音
也忘記到底是從哪裡聽過這個名字 

我明明是看著anna karina入睡的

張貼留言